ewidencjonowania sprzedaży
|
FACT SHEET 2:
Prosty i wygodny system do ewidencjonowania sprzedaży mikroSubiekt Program mikroSubiekt dla Windows to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta dla Windows mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną obsługę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.
System jest kontynuatorem linii produktów, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ta mała wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.
Do najważniejszych cech mikroSubiekta dla Windows należą:
-obsługa faktur VAT sprzedaży, paragonów i faktur korygujących;
-uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
-obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
-wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
-sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
-przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
-przypisanie domyślnych marż dla towarów;
-sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
-wiele podstawowych zestawień takich jak: bilans, sprzedaż wg asortymentu, sprzedaż w okresie, itd.;
-możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
-możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe firmy InsERT (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
-współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2 oraz 2012;
-praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7;
-funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez Internet;
możliwość rejestracji elektronicznej. Link: olx.pl/oferta/CID99-ID3mvch.html
sejf klasa S1, CERTYFIKAT, nowy, HIT CENOWY HIT CENOWY, "KOLOS" WŚRÓD MAŁYCH SEJFÓW
PRODUKT DUŻEJ POLSKIEJ FIRMY
NIE JEST TO WYRÓB Z PRODUKCJI "GARAŻOWEJ"
PRODUKT Z GWARANCJĄ PRODUCENTA
Jesteśmy dystrybutorem produktów firmy POLASZEK.
Oferujemy do sprzedaży sejfy model HIT 1 w wersji z zamkiem kluczowym, produkt nowy, zapakowany fabrycznie, gwarancja 12 miesiące od daty zakupu.
Produkt spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 2014r. w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji.
Produkt posiada certyfikat wydany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej do przechowywania wartości pod nadzorem zgodnie z normą PN-EN14450, klasa S1.
Wymiary sejfu wys/szer/gł. 25/35/28 cm. Wewnątrz sejfu znajduje się wyjmowana półka. Istnieje możliwość przymocowania sejfu do podłoża oraz do ściany ( po dwa otwory mocujące). Sejf wyposażany jest w certyfikowany zamek kluczowy w klasie A.
Na zakupione sejfy wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Na zamówienie jesteśmy w stanie dostarczyć do odbiorcy każdy model sejfu firmy POLASZEK w bardzo atrakcyjnych cenach.
Cena dostawy wynosi 25 zł (przesyłka zwykła oraz pobraniowa). Istnieje możliwość odbioru zakupionego asortymentu (bez dodatkowych kosztów) w naszym sklepie firmowym.
Centrum Handlowe GD POLAND
Wólka Kosowska, ul. Nadrzeczna 14a
hala 6 lokal D 38
pon -piąt godz. 8:00-16:00
Zapraszamy do zakupów.
KUPUJĄC POLSKI ATESTOWANY PRODUKT UNIKASZ SYTUACJI W KTÓREJ ZŁODZIEJ OTWORZY TWÓJ SEJF W TAKI SPOSÓB: https://www.youtube.com/watch?v=IyGhEIbZLUU Link: olx.pl/oferta/CID619-IDggKU1.html
Jedna kasa to za mało? Weź dwa Bursztyny za 100 zł! Tylko tyle będzie Cię kosztować zakup 2 kas fiskalnych Farex Bursztyn jeżeli kupujesz pierwsze urządzenia fiskalne, jesteś płatnikiem podatku VAT i skorzystasz z przysługującej Ci ulgi.
"Podatnicy, którzy rozpoczną ewidencjonowanie obrotu i kwot podatku należnego w obowiązujących terminach, mogą odliczyć od tego podatku kwotę wydatkowaną na zakup każdej z kas rejestrujących zgłoszonych na dzień rozpoczęcia (powstania obowiązku) ewidencjonowania w wysokości 90% jej ceny zakupu (bez podatku), nie więcej jednak niż 700 zł." - Ustawa z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług, art. 111 ust. 4.
Bursztyn to kasa polecana szczególnie nowym przedsiębiorcom, małym punktom handlowym i usługowym. A to dzięki prostej i intuicyjnej obsłudze oraz kompaktowym wymiarom. Bursztyn sprawi, że sprzedający będzie koncentrował się na Kliencie, a nie na wystawieniu paragonu, a samo urządzenie zajmie mało miejsca.
Bursztyn wyposażony jest w pojemną pamięć pozwalającą na zapisanie do 3000 pozycji towarowych. Jest to przydatne firmom planującym zwiększanie asortymentu czy też zakresu usług. Najpopularniejsze towary i usługi można przyporządkować 8 pozycjom szybkiej sprzedaży, co oszczędza czas potrzebny do wystawienia paragonu.
W Bursztynie zastosowano grubszy wtyk zasilający, lepiej sprawdzający się w warunkach sklepowych. Bardzo przydaną zmianą, jest też możliwość zapisania nazwy towaru w aż 18 znakach, co ogranicza pomyłki kasjera. Najistotniejszą nowością jest mechanizm drukujący WinsPu, zapewniający 50 km wydruków, a to jest ok. 400 000 paragonów, czyli bezawaryjne i szybkie drukowanie przez cały okres eksploatacji kasy. Oprócz możliwości stosowania Euro, Bursztyn pozwala na rozliczenie płatności w wielu walutach jednocześnie (np. PLN i EUR), co może być przydatne w naszym kraju. Wraz z niskim poborem prądu oraz zastosowaniem 28mm papieru, Bursztyn zapewnia niskie koszty eksploatacji.
Robiąc zakupy u nas otrzymasz nowe, homologowane urządzenie fiskalne, programowanie nagłówka paragonu, programowanie do 10 kodów PLU, fiskalizację, pomoc w formalnościach z Urzędem Skarbowym.
Po szczegóły zadzwoń pod numer 510 - pokaż numer telefonu - .
Dostępne również inne urządzenia w tym urządzenia z kopią elektroniczną w cenie netto od 799 zł (rzeczywisty koszt zakupu od 99 zł netto). Link: olx.pl/oferta/CID619-IDgqB7r.html
Program Asseco Wapro WF-Kaper START w wersji Windows WF-KaPeR dla Windows jest programem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży prowadzenia uproszczonych płac, ewidencji środków trwałych i rozliczenia samochodów. Dzięki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci może być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. System umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.
WF-KaPeR dla Windows posiada mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Pozwala na ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
WF-KaPeR dla Windows jest wynikiem połączenia dotychczasowych ogromnych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami, jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych. System jest w pełni kompatybilny ze środowiskiem i interfejsem Microsoft Windows - pracuje pod kontrolą XP,VISTA Windows 7 i Windows 8 maksymalnie wykorzystując zalety każdego z tych systemów operacyjnych.
Program WF-KaPeR jest programem, który znajduje zastosowanie zarówno w profesjonalnych biurach rachunkowych, jak też w małych rodzinnych firmach. Program został tak zaprojektowany, aby użytkownicy zaczynający działalność gospodarczą - nie znając szczegółowo przepisów podatkowych - mogli samodzielnie prowadzić dokumentację księgową.
Po zainstalowaniu program jest gotowy do pracy bez potrzeby wstępnej konfiguracji. Praca z programem wymaga wprowadzania jedynie podstawowych danych, pozostałe operacje związane np. z naliczaniem składek ubezpieczeniowych czy wprowadzaniem zapisów do rejestrów VAT realizowane są automatycznie. Automatyzacja ta oszczędza czas i zmniejsza ryzyko popełnienia błędu.
WF-KaPeR jest w pełni przygotowany do obowiązującego prawa. Jest na bieżąco aktualizowany, dzięki czemu częściowo zwalnia użytkownika z obowiązku stałego śledzenia zmian przepisów. Program umożliwia obsługę wielu podmiotów gospodarczych co sprawia, że jest z powodzeniem wykorzystywany przez biura rachunkowe.
WF-KaPeR START
Obsługa jednego podmiotu, na jednym stanowisku.
• Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtowej ewidencji przychodów, rozliczanie dochodów z najmu, swobodne definiowanie rejestrów VAT, obsługa rozrachunków, import danych z programów WF-Mag i WF-Fakturka oraz rozliczanie ZUS, w tym również współpraca z „Płatnikiem”
• Rozliczanie podatków: dochodowego, zryczałtowanego, podatku od towarów i usług VAT, wraz z kompletem deklaracji podatkowych (PIT-36, PIT-36L, PIT-28, VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, VAT-UEK, VAT-R, VAT-Z i inne)
• Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych NIP
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych (do pięciu pozycji) wraz z automatami umożliwiającymi poprawną realizację amortyzacji, modernizacji, umorzeń, środków trwałych dotowanych
• Prowadzenie rozliczeń jednego samochodu osobowego
• Emisja dokumentów księgowych: dowodów wewnętrznych, przelewów bankowych, wpłat gotówkowych itd.
Korzyści z użytkowania programu WF-KaPeR:
• Prosta instalacja przy bardzo bogatej funkcjonalności
• Szeroka gama formularzy podatkowych
• Bieżąca zgodność z obowiązującymi przepisami
• Dedykowany wariant dla biur rachunkowych
Więcej informacji na stronie www.fortel.nowo.pl
• Prowadzenie szeregu własnych kartotek, m.in. własnych klasyfikacji dokumentów Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4KiQN.html
Kasjer handlowy Termin rozpoczęcia:15.10.2016
Czas trwania : 1 rok
Czesne: 139zł
Program kursu:
1. Towar jako przedmiot handlu
2. Organizacja i techniki sprzedaży
3. Obsługa klienta
4. Prowadzenie działalności gospodarczej
5. Język angielski w pracy kasjera
6. Zasady rachunkowości i rozliczeń
7. Kultura i etyka zawodu
8. Kasy i sposoby ewidencjonowania towarów
Serdecznie zapraszamy
Nova Centrum Edukacyjne
33-100 Tarnów
Ul. Krakowska 17/9 Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfNMFJ.html
Księga Handlowa enova365 wersja złota Księga Handlowa
przeznaczona jest do księgowania w oparciu o plan kont
To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych.
Dla kogo:
Pracownicy Działu Księgowości i Finansów
Kapitałowe spółki prawa handlowego (spółka akcyjna i z o.o.)
Spółki osobowe prawa handlowego (komandytowa i komandytowo-akcyjna)
Funkcjonalność:
Dziennik – umożliwia prowadzenie zapisów księgowych wg jednego dziennika lub sub-dzienników, które grupują dekrety dokumentów danego typu (np. sprzedaż, wyciągi bankowe itp.).
Ewidencja dokumentów – automatyczne przeksięgowanie dokumentów do dziennika.
Zestawienie sald i obrotów – przeglądanie sald i obrotów kont syntetycznych i analitycznych oraz zapisów na kontach za dowolny okres. Przy wyliczaniu stanów kont uwzględniane mogą być zapisy dokonywane w buforze dziennika księgowań.
Deklaracje – zaliczki na podatek dochodowy na zasadach ogólnych, liniowych, CIT -8 sporządzane są automatycznie w oparciu o zdefiniowane zestawienia księgowe.
eDeklaracje – możliwość wysyłania do systemu podatkowego elektronicznych deklaracji opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub podpisem niekwalifikowanym (bez konieczności posiadania tzw. kwalifikowanego podpisu elektronicznego; dotyczy to deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-7D składanych przez osoby fizyczne). Są ewidencjonowane w systemie wraz historią transmisji oraz uzyskanym urzędowym potwierdzeniem odbioru.
Schematy księgowe – definiowalne mechanizmy automatyzujące tworzenie dekretów księgowych do różnych typów i definicji dokumentów. Schematy księgowań są budowane przez użytkownika w oparciu o plan kont.
Bufor księgowań – jest rodzajem notatnika, w którym ewidencjonujemy dokumenty czy zapisy księgowe. Może on mieć kilka stanów np. dokument wprowadzony lub dokument do wyjaśnienia i pozwala efektywnie zarządzać dokumentami, które wpłynęły do księgowości. Ponadto Bufor daje możliwość dokonywania zapisów w wielu okresach sprawozdawczych.
Ewidencja Środków Pieniężnych – pozwala zaprezentować prognozę płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu oraz wprowadzić plany przepływów finansowych na dany okres w ujęciu globalnym oraz szczegółowym.
Ewidencja dokumentów i ewidencja VAT – ewidencjonuje dokumenty, które podlegają księgowaniu, w tym zarówno faktury VAT, jak i memoriały, listy płac, polisy ubezpieczeniowe, dokumenty amortyzacji itp. Szczególną formą rejestracji dokumentów jest przejrzysta ewidencja VAT zakupów i sprzedaży. Na podstawie gromadzonych dokumentów system automatycznie sporządza miesięczną lub kwartalną deklarację VAT-7. Ewidencja VAT pozwala rozliczać VAT metodą kasową i memoriałową, a także uwzględnia szczególne przypadki powstawania obowiązku podatkowego. Program jest dostosowany również dla firm rozliczających VAT od zakupów według struktury sprzedaży.
Mechanizm umożliwiający automatyczne i ręczne tworzenie korekt z tytułu złych długów.
Import dokumentów z zewnątrz do księgowości – import dokumentów zakupu, sprzedaży, raportów kasowych i wyciągów bankowych oraz dokumentów magazynowych z plików w formacie txt i xml (po zainstalowaniu dodatku enova365 Importy Księgowe dostępny jest również import dokumentów z plików w formacie enovaTXT. Aplikacja ogranicza lub całkowicie eliminuje ręczne wprowadzanie do systemu dokumentów dostarczonych przez klienta).
Wielooddziałowość – możliwość prowadzenia pełnej księgowości także w firmach, które posiadają wielopoziomową strukturę oddziałów, aplikacja pozwala na definiowanie odrębnych uprawnień dla poszczególnych oddziałów.
Istnieje BEZPŁATNA wersja testowa – którą można zainstalować aby przetestować możliwości programu.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Podana cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć podatek VAT w stawce 23%. Link: olx.pl/oferta/CID99-IDeTIxT.html
Asseco Wapro WF-KaPeR BIURO - 1 stanowisko - W-wa
Dane Kontaktowe Telefon: (48) 22 397 48 10 Tel. kom1: (48) 690 96 11 11 Tel. kom2: (48) 690 97 11 11 E-mail: sklep@eremsys.pl Skype: eremsys Nasze Kategorie
l» Comarch OPT!MAl l» SAGE Symfonial l» Asseco WAPROl l» InSERTl l» DGCSl
Realizacja Zamówienia Wpłata na konto: Eremsys s.c. ul.Grażyny 15 / 329 02-548 Warszawa 75 2490 0005 0000 4500 2938 9349 Płatność systemem PayU Płatność przy odbiorze Tylko powyżej 10 komentarzy pozytywnych Opcje Wysyłki POCZTA POLSKA 12zł Paczka Pocztowa
14,5zł Paczka Pocztowa Priorytetowa 16zł Przesyłka pobraniowa
19zł Przesyłka Pobraniowa Priorytetowa Odbiór osobisty 0zł Odbiór w siedzibie firmy
Asseco WAPRO WF-KaPeR Win
WF-KaPeR Win - Finanse i Księgowość - BIURO - pakiet sieciowy (licencja na pierwsze stanowisko), dowolna liczba firm Finanse i Księgowość WF-KaPeR
WF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży prowadzenia uproszczonych płac, ewidencji środków trwałych i rozliczenia samochodów. Dzięki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci może być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.
WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
WF-KaPeR dla Windows jest wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami, jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych. Program jest w pełni kompatybilny ze środowiskiem i interfejsem Microsoft Windows - pracuje pod kontrolą Windows 95, 98, 2000, NT, ME, XP, Vista maksymalnie wykorzystując zalety każdego z tych systemów operacyjnych. Księgowość pod kontrolą
Program WF-KaPeR jest aplikacją, która znajduje zastosowanie zarówno w profesjonalnych biurach rachunkowych, jak też w małych rodzinnych firmach. Program został tak zaprojektowany, aby użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą - nie znając szczegółowo przepisów podatkowych - mogli samodzielnie prowadzić dokumentację księgową.
Po zainstalowaniu aplikacja jest gotowa do pracy bez potrzeby wstępnej konfiguracji. Praca z programem wymaga wprowadzania jedynie podstawowych danych, pozostałe operacje związane np. z naliczaniem składek ubezpieczeniowych czy wprowadzaniem zapisów do rejestrów VAT realizowane są automatycznie. Automatyzacja ta oszczędza czas i zmniejsza ryzyko popełnienia błędu.
WF-KaPeR jest w pełni dostosowany do obowiązującego prawa i na bieżąco aktualizowany zgodnie z jego zmianami, dzięki czemu zwalnia użytkownika z konieczności poznania szczegółowych przepisów możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci jest również z powodzeniem używany przez biura rachunkowe. księgową. Bogata funkcjonalność
WF-KaPeR łączy w sobie cechy wielu specjalistycznych programów obsługując jednocześnie obszary działalności związane z księgowością, środkami trwałymi, jak też z płacami i umowami cywilnoprawnymi - wszystko zostało zoptymalizowane kątem małych przedsiębiorstw.
Program został wzbogacony również o gotowe, automatycznie wypełniane formularze deklaracji podatkowych VAT, PIT i NIP ze wszystkimi załącznikami. WF-KaPeR obsługuje również deklaracje w formie elektronicznej.
Aplikacja wykorzystuje formularze pochodzące z największej, dostępnej bazy dokumentów elektronicznych w Polsce www.iform.pl
Firma www.signform.pl sp. z o.o. działa na rynku polskim od 2000 roku i zawiera już ponad 5 000 wzorów dokumentów oraz pism stosowanych w każdej działalności gospodarczej oraz do użytku prywatnego. WF-KaPeR BIURO
Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa dowolnej ilości podmiotów. • Eksport danych do arkusza kalkulacyjnego • Eksport wydruków do formatu .pdf • Kontrola uprawnień użytkowników do dostępu do poszczególnych funkcji programu • Możliwość tworzenia harmonogramów zaplanowanych działań • Możliwość monitorowania zmian dokonywanych w poszczególnych dokumentach • Dodatkowe funkcje wspomagające pracę biura rachunkowego, w szczególności ułatwiające zarządzanie e-deklaracjami Korzyści z użytkowania programu WF-KaPeR:
• Prosta instalacja przy bardzo bogatej funkcjonalności • Szeroka gama formularzy podatkowych • Bieżąca zgodność z obowiązującymi przepisami • Dedykowany wariant dla biur rachunkowych
Finanse i Księgowość WF-KaPeR - porównanie wariantów
Jak do nas trafić: Eremsys s.c. Grażyny 15 (na wysokości metra Racławicka), 02-548 Warszawa - Mokotów
Mapa poglądowa:
Mapa szczegółowa:
Link: allegro.pl/-i6075099548.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plano.opx.pl
|
|
|