FACT SHEET 2:
Ewidencja wyposażenia BOX Ewidencja wyposażenia i oprogramowania, komputerów, sprzętu i narzędzi. Terminarz planowanych wydarzeń, np. przegląd gwarancyjny, wymiana materiałów eksploatacyjnych. Zarządzanie środkami trwałymi i odzieżą BHP. Program do inwentaryzacji. Kontrola odpowiedzialności pracowników za przydzielone im narzędzia i oprogramowanie.
EWIDENCJA WYPOSAŻENIA PL+, to ewidencja oprogramowania, komputerów, sprzętu i narzędzi w firmie, a także ewidencja napraw, dokumentów oraz terminarz planowanych wydarzeń.
Program ten to również kontrola odpowiedzialności pracowników za przydzielone im narzędzia i oprogramowanie. To również analiza historii wykorzystania sprzętu i komputerów przez poszczególnych pracowników.
Ewidencja Wyposażenia ułatwia obsługę odzieży oraz środków BHP w zakresie przydzielania środków pracownikom, przypominania o konieczności ich wymiany, obsługi magazynu i kontroli zapotrzebowania na środki jak również analizy kosztów zakupu odzieży / środków BHP.
Program umożliwia również prowadzenie rejestru zleceń na wykorzystanie sprzętu (wynajem lub zlecenie wykonania pracy) oraz rozliczeń za czas pracy urządzenia w powiązaniu z firmą zlecającą bądź pracownikiem.
Ewidencja wyposażenia PL+ to również prosta w obsłudze inwentaryzacja środków trwałych ułatwiająca przeprowadzenie rocznej inwentaryzacji sprzętu i wyposażenia, komputerów i oprogramowania.
https://www.biur-art.pl/pl/p/-EWIDENCJA-WYPOSAZENIA-PL-BOX/444
Zapraszamy do naszego punktu stacjonarnego
biur-art.pl
ul. Mateckiego 4a lok 21 Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfwEXt.html
TANIO Ewidencja VAT, ewid.wyposażenia, sprzedaży VAT, środków trw. itp TANIO !
Do sprzedaży:
-Ewidencja wyposażenia x2
-Ewidencja środków trwałych x1
-Ewidencja sprzedaży VAT x1
-Ewidencja nabycia towarów i usług VAT x1
-Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów x1
-Rachunek (Firma nie jest płatnikiem podatku VAT) x1
-Dowód wewnętrzny x1 Link: olx.pl/oferta/CID619-ID4Y5i5.html
Biuro Rachunkowe tania księgowość Rozliczenia w zakresie VAT
Kompleksowa obsługa w zakresie rozliczeń podatku VAT
Rozliczanie VAT - rolników
Kompleksowa obsługa w zakresie rozliczeń podatku
Usługi Księgowe
Prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Prowadzenie księgowości NGO
Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa
Sporządzanie deklaracji do ZUS
Przygotowanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń i innych dokumentów kadrowych
Wyliczanie miesięcznych wynagrodzeń pracowników
Pozostałe usługi
Przygotowywanie wniosków o dotację
Rozliczanie dotacji
Prowadzenie ewidencji ryczałtowych
Ewidencja przychodów z działalności
Ewidencja podatku od towaru i usług
Ewidencja wyposażenia i środków trwałych
Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów
Ewidencja kosztów i przychodów;
Ewidencje podatku od towarów i usług;
Ewidencja wyposażenia i środków trwałych
Prowadzenie ksiąg handlowych
Wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze,
ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług );
Sporządzenie miesięcznych deklaracji podatkowych CIT, VAT, oraz sprawozdań rocznych
Inne usługi w ramach usług księgowych
formalna i rachunkowa kontrola dokumentów księgowych,
na życzenie Klienta osobiście odbieramy dokumenty z jego siedziby lub miejsca wyznaczonego Link: olx.pl/oferta/CID619-ID3feKp.html
InsERT Rewizor nexo pro 1 stanowisko Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.
Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do specyfiki firmy.
Rewizor nexo PRO to część InsERT nexo PRO – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo PRO – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rachmistrz nexo PRO – program do prowadzenia uproszczonej księgowości.
Podstawowe możliwości Rewizora nexo PRO:
· płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
· obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
· elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
· rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w trakcie przygotowania, zatwierdzanie i księgowanie dokumentów;
· ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności;
· ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
· podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
· zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
· ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej;
· obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
· obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
· ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
· wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
· wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
· automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
· integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
· możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
· Sfera dla Rewizora – możliwość dodawania własnych rozwiązań;
· tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont;
· definiowalne transakcje VAT;
· definiowanie własnych typów amortyzacji;
· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
· możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków;
· ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozlicze Link: olx.pl/oferta/CID99-IDecWzw.html
Druki akcydensowe - zestaw Do sprzedania pozostałości po nie udanej inwestycji w firmie. Sprzedajemy jakos całośćm mozliwa wysylka kurierem w cenie 20 zł na terenie kraju.
Faktura A5 - 4 szt.
Ewidencja przychodów A5 - 4 szt.
Ewidencja środków trwałych A5 - 3 szt.
Ewidencja wyposażenia A5 - 3 szt.
Magazyn wyda A5 - 2 szt.
Polecenie wyjazdu A5 - 2 szt.
Dowód dostawy A5 - 2 szt.
Wniosek o zaliczkę A6 - 2 szt.
Dowód wewnętrzny A6 - 1 szt.
Zaświadczenie o zatrudnieniu A6 - 2 szt.
Wniosek o urlop A6 - 1 szt.
Przyjęcie materiałów z zewnątrz - 3 szt.
Rozliczenie zaliczki A6 - 2 szt.
Karta czasu pracy - 3 szt.
WZ - 3 szt.
Zamówienie ogólne A4 - 1 szt.
Umowa kupna-sprzedaży pojazdu. Wielokopia A4 - 2 szt.
Świadectwo pracy A4 - 1 szt.
Umowa o dzieło A4 - 2 szt.
Lista płac - 3 szt.
Lista wynagrodzeń - 2 szt. Link: olx.pl/oferta/CID619-IDeV8Gz.html
Biuro Rachunkowe Usługi Księgowe Rozliczenia PIT-y BIURO RACHUNKOWE MERITUM ŚWIADCZY USŁUGI :
Z zakresu ewidencji księgowej
-podatkowa księga przychodów i rozchodów
-ryczałt ewidencjonowany
-karta podatkowa
-ewidencje środków trwałych i wyposażenia
-ewidencja i rejestry dla celów VAT
-sporządzanie i dostarczanie wszelkich deklaracji do US
-zeznania podatkowe PIT
Z zakresu kadr, płac i ZUS
-prowadzenie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS
-sporządzanie list płac
-sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
-prowadzenie kart wynagrodzeń
-świadectwa pracy
oraz
-sporządzanie biznesplanów i analiz ekonomicznych
-pomoc przy sporządzaniu wniosków w celu otrzymania
dotacji lub dofinansowania(UP,PFRON)
-pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej
-sprawozdawczość do GUS
-pomoc przy zakładaniu i prowadzeniu firmy w Niemczech
-wnioski VZM-1
-i inne...
POSIADAMY UBEZPIECZENIE
OC WYMAGANE DLA
BIUR RACHUNKOWYCH
Serdecznie Zapraszam
Ewa Łukaszewicz
Biuro Rachunkowe Meritum s.c.
95-070 Aleksandrów Łódzki
ul.Daszyńskiego 8 Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdZq2T.html
Księgowa do Twojej Firmy Biuro Rachunkowe "Twoja Księgowa" oferuje pełen zakres usług księgowych i kadrowych, a w tym:
- ryczałt ewidencjonowany,
- księga przychodów i rozchodów,
- księgi handlowe (pełna księgowość),
- ewidencja środków trwałych i wyposażenia,
- deklaracje CIT, PIT, VAT, ZUS, itd.,
- raporty miesięczne,
- rozliczenie roczne,
- kadry i płace.
Ceniąc czas i wygodę zapewniam moim Klientom możliwość osobistego odbioru dokumentów przekazywanych do biura.
Pracuję w godzinach dogodnych dla Klienta, również po południu.
Gwarantuję konkurencyjne ceny usług oraz fachową i terminową obsługę
Indywidualne podejście do każdego Klienta, zapewniam zaufanie, bezpieczeństwo i profesjonalizm.
Zapraszam do współpracy osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki prawa handlowego, wspólnoty mieszkaniowe, fundacje.
Serdecznie zapraszam do mojego biura w Milęcicach nr 63 niedaleko Lubomierza.
Maria Stachura Link: olx.pl/oferta/CID619-ID8uC3J.html
InsERT Rachmistrz nexo pro 1 stanowisko Rachmistrz nexo PRO to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdza się zarówno wśród przedsiębiorców samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i w biurach rachunkowych.
Rachmistrz nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rachmistrza nexo, zapewniającą dużo większą elastyczność. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu pozwala m.in. tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech z wykorzystaniem tzw. pól własnych, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Możliwa jest także realizacja indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.
Rachmistrz nexo PRO jest częścią InsERT nexo PRO – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej Subiekt nexo PRO i system finansowo-księgowy Rewizor nexo PRO.
Podstawowe możliwości Rachmistrza nexo PRO:
· prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
· ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności;
· ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencji wyposażenia i remanentów;
· podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
· zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
· ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej;
· obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
· obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
· ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
· wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
· wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
· automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
· integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
· możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
· Sfera dla Rachmistrza nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
· definiowalne transakcje VAT;
· definiowanie własnych typów amortyzacji;
· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
· definiowalne rodzaje rozrachunków;
· możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
· ewidencja sesji rozliczeniowych tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
· rozliczenia wielowalutowe (możliwość zaewidencjonowania np. faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w dolarach lub w innej walucie);
· rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;
· ewidencjonowanie zapisów w KPiR i EP uwzględniające korekty uzyskania przychodów wynikając Link: olx.pl/oferta/CID99-IDecWF3.html
Biuro Rachunkowe ABAKUS Zawiercie Świadczone przez nas usługi to:
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- prowadzenie ksiąg handlowych
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz ZUS
- obsługa kadrowo - płacowa
Podatkowa księga przychodów i rozchodów:
W ramach prowadzenia dla Państwa podatkowej księgi przychodów i rozchodów wykonujemy następujące czynności:
- bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
- miesięczne lub kwartalne rozliczania podatku dochodowego
- sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań PIT-36, PIT-36L
- sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych:
W ramach prowadzenia dla Państwa rozliczeń w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych wykonujemy następujące czynności:
- prowadzenie ewidencji przychodów
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
- sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
- sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań PIT-28
Produkty i usługi
Księgi handlowe:
W ramach prowadzenia dla Państwa ksiąg handlowych wykonujemy następujące czynności:
- bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
- prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT
- sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
- miesięczne rozliczanie podatku dochodowego
- sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS
- sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych oraz przygotowanie informacji dodatkowej
- sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego CIT-8
- bieżąca kontrola zobowiązań i należności , wystawianie potwierdzeń sald
Kadry i płace:
W ramach świadczenia dla Państwa usług kadrowo-płacowych wykonujemy następujące czynności:
- sporządzanie list płac, rachunków do umowy zlecenia oraz o dzieło, pasków do wypłaty oraz raportów RMUA
- wyliczanie wynagrodzeń za pracę w godzinach nocnych oraz nadliczbowych
- wyliczanie urlopów, odpraw i ekwiwalentów
- naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy pracowników PIT-4 oraz sporządzanie rocznych deklaracji PIT-4R
- wyliczanie miesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji do ZUS
- przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
- sporządzanie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, PIT-8B
- sporządzanie i dostarczanie do GUS sprawozdań dotyczących danych kadrowych Link: olx.pl/oferta/CID619-ID9hfmx.html
Usługi księgowe OFERTA www.biurowolas.com
1. Zakładanie Firm;
Pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej:
sporządzenie dokumentacji w celu rejestracji działalności
sporządzanie wniosków o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej
2. Księgowość dla Przedsiębiorców:
bieżąca ewidencja operacji gospodarczych;
ewidencja środków trwałych i wyposażenia, rejstry VAT, rozrachunki;
deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym;
sporządzanie listy płac;
ewidencja wynagrodzeń;
sporządzanie deklaracji ZUS;
przekazywanie deklaracji do ZUS
informacje o uzyskanych przez pracownika dochodach i pobranych zaliczkach;
sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników;
inne prace biurowe jak: wystawianie faktur, sporządzenie wniosków, zaświadczeń;
3. Księgowość dla Rolników:
ewidencja przychodów;
ewidencja podatku VAT;
ewidencja środków trwałych i wyposażenia;
rozliczenia z Urzędem Skarbowym;
4. Nowoczesny przekaz dokumentów
Przyjedziemy po Twoje dokumenty
Przyślemy kuriera po Twoje dokumenty
Przekaz dokumentów on-line Link: olx.pl/oferta/CID619-IDbwDcF.html
Środki trwałe WF-bEST BIZNES w wersji WINDOWS od firmy FOR-TEL WF-bEST BIZNES
Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa maksymalnie 3 oddziałów.
• Ewidencja środków trwałych (w tym niskocenowych) i wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz inwestycji
• Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowa
• Amortyzacja metodą jednorazową, liniową, degresywną oraz indywidualną (plan ustalany dowolnie przez użytkownika)
• Możliwość ustalenia odpisów miesięcznych/ kwartalnych/rocznych
• Ewidencja wszystkich wykonanych operacji z możliwością ich wycofania
• Generowanie standardowych dokumentów (OT, LT, LC, PT, PK, MT, ZT) oraz ewidencja dokumentów zakupu
• Wyłączenia z amortyzacji – sezonowe, do odwołania lub na dowolny okres
• Przyporządkowanie środków do dowolnych grup, miejsc, stanowisk (centrów) kosztowych, osób odpowiedzialnych
• Elastyczny sposób dekretacji i pełna współpraca z programem WF-FaKir
– ewidencja zmian miejsc użytkowania środka trwałego i osób odpowiedzialnych
– operacje: przyjęcie do użytkowania, amortyzacja, sprzedaż, likwidacja, częściowa sprzedaż i częściowa likwidacja (także o wybrany składnik), ulepszenie (w tym o wprowadzany składnik), przeszacowanie, nieodpłatne przekazanie, zmiana miejsca użytkowania, zmiana osoby odpowiedzialnej, korekta amortyzacji i korekta planu
• Mechanizmy filtrowania i analizy danych, tworzenia różnorodnych raportów i zestawień, z możliwością przeglądana na ekranie i drukowania
• Obsługa czytnika kodów kreskowych
• Tworzenie inwentaryzacji
Pobierz DEMO Pobierz program
Aktualizuj
Rozbuduj Zamów
WF-bEST dla Windows to system ułatwiający ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych składników majątku. WF-bEST ułatwia zarządzanie majątkiem firmy zarówno przedsiębiorstwom, jak i biurom rachunkowym prowadzącym dla klientów ewidencję środków trwałych.
Pełna obsługa majątku przedsiębiorstwa
WF–bEST przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Program automatycznie nalicza odpisy amortyzacyjne wg różnych kluczy, z uwzględnieniem takich operacji jak ulepszenie, przeszacowanie, sprzedaż, czy likwidacja. Z wszystkich czynności tworzone są automatycznie noty księgowe na potrzeby systemu finansowo-księgowego.
Nowoczesny system raportowania
Wszystkie analizy, wydruki oraz dokumenty oferowane przez program WF-bEST są wykonane w narzędziu Crystal Reports. Dzięki temu są one czytelne i przejrzyste. System daje użytkownikowi możliwość generowania własnych zestawień, dostosowanych do jego potrzeb, a także poprawiania istniejących.
WF-bEST wyposażony jest w zaawansowane filtry oraz mechanizmy analizy danych pozwalające na uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji w oczekiwanym przez użytkownika układzie.
Więcej informacji na stronie www.fortel.nowo.pl Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4Klqn.html
Insert Rachmistrz GT książka przychodów i rozchodów FV Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT – system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
* prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
* prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
* prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
* prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
* prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
* rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
* naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
* Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
* wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
* integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie. Link: olx.pl/oferta/CID99-ID5Sw5.html
Insert Rachmistrz GT rozszerzenie +10 pod.dla biur rachunkowych Rozszerzenie +10 podmiotów dla Rachmistrz GT - wersja dla biur rachunkowych zwiększająca ilości obsługiwanych podmiotów.
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie. Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjKfW.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plano.opx.pl
|
|
|